2024

2023

2022

2021

2020

2019

2018

2017

2016

2015

2014

2013

2012

2011

2010

2009

2008

2007

2006

2005

In atentia solicitantilor si mandatarilor autorizati

28.12.2012

AGEPI va ofera un nou serviciu: depunerea on-line a cererilor OPI si a documentelor aferente utilizand solutii web.
Incepand cu 1 ianuarie 2013, la AGEPI pot fi depuse in format electronic cererile OPI si documentele aferente, utilizand semnatura electronica.

Utilizarea sistemului implica executarea urmatoarelor actiuni obligatorii:

  • lansarea sistemului;
  • inregistrarea in sistem;
  • autentificarea.
Lansarea sistemului
Accesati banerul e-AGEPI, Servicii on-line de pe pagina oficiala a AGEPI www.agepi.gov.md sau adresa directa a sistemului: e-servicii.agepi.gov.md
 
Inregistrarea in sistem
Pentru inregistrarea in sistem, creati un cont de utilizator nou:
  • accesati referinta Creeaza utilizator nou. Se va deschide profilul utilizatorului nou;
  • completati campurile din profilul utilizatorului;
  • accesati butonul Creeaza utilizator nou, efectuand un click cu butonul din stanga al mouse-lui.

Urmati instructiunile de activare a contului utilizatorului:

  • deschideti notificarea receptionata de activare a contului (adresa de e-mail indicata de Dvs. in profilul utilizatorului);
  • efectuati un click pe referinta de activare a contului din notificare. Se va deschide pagina de setare a parolei Dvs.;
  • accesati butonul Autentificare, efectuand un click cu butonul din stanga al mouse-lui. Se va deschide profilul utilizatorului nou;
  • accesati butonul Salvare, efectuand un click cu butonul din stanga al mouse-lui.

ATENTIE!!! La inregistrarea in sistem, Utilizatorul accepta conditiile indicate in Acordul de utilizare a serviciului „Depunerea on-line a cererilor OPI”, prin care se reglementeaza relatiile dintre AGEPI si Utilizatorul serviciului.

Autentificarea
Autentificarea in sistem implica urmatorii pasi:

  • introduceti numele de utilizator (campul “Numele de utilizator*”;
  • introduceti parola (campul “Parola*”). Fiecare simbol introdus in acest camp se afiseaza ca un asterisc (*);
  • accesati butonul Autentificare, efectuand un click cu butonul din stanga al mouse-lui sau apasati tasta „Enter” de pe tastatura.

Nota: Din momentul identificarii de sistem, solicitantului i se deschide Cabinetul Personal de Lucru (CPL). Dupa autentificare in sistem, in meniul Ajutor, pot fi vizualizate ”Ghidul de utilizare a sistemului” si ”Ghidul de completare a cererilor OPI”.

Data si ora receptionarii cererilor si a documentelor aferente la AGEPI se considera cele inregistrate de serverul AGEPI. Receptionarea acestora se efectueaza nonstop (24/ 24 ore, 7/7 zile).

Achitarea taxelor on-line poate fi efectuata conform programului de lucru al AGEPI: luni-vineri, orele 08:00 - 16:30 sau in urmatoarea zi lucratoare, daca receptionarea este in afara intervalelor mentionate mai sus.

Depunerea in format electronic a cererilor OPI si a documentelor aferente, utilizand semnatura electronica, asigura posibilitatea de a folosi tehnologiile moderne, rapide si eficiente ce permit automatizarea procedurii de pregatire, perfectare, control si depunere a acestora in scopul obtinerii protectiei OPI.

In consecinta, implementarea serviciului privind depunerea on-line a cererilor OPI si a documentelor aferente va determina trecerea la urmatorul nivel al TI, similar celui din alte oficii europene de proprietate intelectuala.

Informatii suplimentare:
tel.: 022 44-00-21
fax: 022 44-01-19
e-mail: e-servicii@agepi.md