Începând cu 1 februarie 2021, au intrat în vigoare modificările la Regulamentul Comun cu referire la Actul din 1999 şi Actul din 1960 al Aranjamentului de la Haga privind înregistrarea internațională a desenelor și modelelor industriale (DMI).
Solicitarea unei adrese de e-mail
Din 1 februarie 2021, este obligatoriu ca adresa de e-mail să fie indicată de:
- solicitanți în cererile de înregistrare internațională,
- noii titulari în cererile prin care se solicită înscrierea modificării titularului,
- reprezentanți/mandatari desemnați prin cererea internațională, printr-o cerere de înscriere a reprezentantului/mandatarului sau printr-o comunicare separată.
Organizația Mondială a Proprietății Intelectuale (OMPI) va expedia toate comunicările către reprezentant sau, dacă nu este desemnat un reprezentant, către solicitant sau titular, pe cale electronică, la adresa de e-mail indicată.
Detaliile privind modificările Regulamentului Comun sunt menționate în nota informativă nr. 41/2020: https://www.wipo.int/edocs/hagdocs/en/2020/hague_2020_41.pdf.
Informații detaliate pot fi găsite pe site-ul OMPI: https://www.wipo.int/hague/en/news/2021/article_0005.html.