A A A

Protecția aspectului exterior al produselor alimentare

18.05.2016

Un citat binecunoscut zice că mai întîi se "mănîncă cu ochii". Aspectul exterior atractiv, original al produselor alimentare creează premise pentru a contribui creativ într-un sector ce se află mereu în creştere şi dezvoltare.

Un produs alimentar cu un design nou şi original contribuie la diferenţierea acestuia de cele ale concurenţilor, respectiv, acest fapt aduce o valoare în plus produsului, deci şi o creştere a profitului producătorului prin satisfacerea cerinţelor/nevoilor consumatorului.

Produsul alimentar trebuie să satisfacă concomitent atât necesităţile fiziologice cât şi cele psihologice ale consumatorului. Aspectul produselor alimentare trebuie să îmbine cel mai potrivit funcţionalul şi esteticul.

Astfel, în calitate de design industrial se pot înregistra de la produse de patiserie, cofetărie, îngheţată, pînă la produsele lactate, produse din carne şi cele din peşte etc.