A A A

Elaborarea și promovarea brandului întreprinderii, subiect de discuții în cadrul unui seminar organizat de AGEPI

03.02.2017

Pe 2 februarie curent, Agenția de Stat pentru Proprietatea Intelectuală (AGEPI) a organizat un seminar cu genericul ”Elaborarea și promovarea brandului întreprinderii. Istorii de succes”. Evenimentul a avut loc în sala de conferințe a Pavilionului central al CIE „Moldexpo” SA.

Seminarul a fost organizat în cadrul Expoziției naționale „Fabricat în Moldova 2017”. La eveniment au fost prezenți atât reprezentanți ai întreprinderilor participante la expoziție, cât și alte persoane interesate de domeniul protecției proprietății intelectuale și promovării afacerilor.

În cadrul seminarului, au fost puse în discuție aspecte practice ce ţin de rolul semnelor distinctive, cum ar fi marca de produs și designul industrial în promovarea produselor și serviciilor întreprinderii pe piață. De asemenea, specialiștii AGEPI au venit și cu unele recomandări practice privind elaborarea și utilizarea mărcii și a designului industrial, specificul și rolul protecției acestora pe plan național și internațional, ținând cont de necesitatea dezvoltării afacerii în condițiile de competitivitate sporită, precum și au demonstrat bazele de date și alte surse de documentare în domeniul mărcilor și a altor obiecte de proprietate intelectuală.

Despre crearea, protecția și promovarea propriului brand a vorbit participanților Tudor Rotaru, reprezentantul Companiei S.R.L. ”VIONISERVICE”.

Astfel, participanții la seminar au beneficiat de un spectru larg de informații utile, completate prin exemple relevante privind protecția și valorificarea semnelor distinctive a produselor și serviciilor.

Amintim că, AGEPI participă la Expoziția națională „Fabricat în Moldova 2017” cu un stand informațional. Specialiștii AGEPI oferă consultații privind aspectele teoretice și practice de protecție a obiectelor de Proprietate Intelectuală, sursele de informare în domeniul dat și distribuie materiale promoționale atât expozanților, cât și vizitatorilor.

În cadrul celei de-a XVI-a ediție a Expoziției naționale „Fabricat în Moldova”, care se desfășoară în perioada 1-5 februarie, participă peste 350 de companii din diferite ramuri ale economiei naționale. Târgul expozițional este organizat de Camera de Comerț și Industrie, sub patronajul Guvernului Republicii Moldova, și are genericul "Prin calitate spre competitivitate".