2020

2019

2018

2017

2016

2015

2014

2013

2012

2011

2010

2009

2008

2007

2006

2005

AGEPI promovează proiectul „Din Inimă. Branduri de Moldova”, în cadrul unei conferințe internaționale la Geneva

06.04.2016

În perioada 7 – 8 aprilie 2016, la Geneva, Elveția, se va desfășura Conferința Internațională privind Proprietatea Intelectuală și Dezvoltarea, organizată de către Organizaţia Mondială a Proprietăţii Intelectuale (OMPI), cu sediul la Geneva.

În cadrul acestei Conferințe internaționale, reprezentanți ai oficiilor de proprietate intelectuală, societății civile, organizațiilor guvernamentale și non–guvernamentale, vor realiza un schimb de experiență a celor mai bune practici privind rolul proprietății intelectuale pentru dezvoltarea economică, socială și culturală a societății.

La invitația OMPI, Directorul general al Agenției de Stat pentru Proprietatea Intelectuală (AGEPI), Octavian Apostol, va participa la Conferința Internațională privind Proprietatea Intelectuală și Dezvoltarea cu o comunicare privind impactul proprietăţii intelectuale asupra dezvoltării socio-economice, care va fi axată pe prezentarea studiului de caz „Din Inimă. Branduri de Moldova” – un proiect de succes al țării noastre în promovarea brandurilor autohtone.

De asemenea, pe parcursul a două zile va fi organizată o expoziție a celor mai interesante studii de caz prezentate de statele membre OMPI în cadrul Conferinței Internaționale. Republica Moldova va participa la această expoziție cu un stand expozițional prezentat de AGEPI, la care va fi promovat proiectul „Din Inimă. Branduri de Moldova”, cît și companiile participante la proiect. Standul expozițional a fost organizat cu asistența proiectului Agenției Statelor Unite pentru Dezvoltare Internațională (USAID) Pentru Competitivitate și a Asociației Patronale a Industriei Ușoare (APIUS).

Proiectul „Din Inimă. Branduri de Moldova” (www.dininima.md) este prima acțiune comună de promovare a confecțiilor, încălțămintei și accesoriilor produse în Republica Moldova. Campania are drept scop sporirea vizibilității în rândul populaţiei a produselor fabricate în Republica Moldova.

Campania „Din Inimă. Branduri de Moldova” a fost inițiată în martie 2012 cu susținerea proiectului USAID CEED II, în parteneriat cu Asociația APIUS și 12 companii autohtone din industria ușoară, care au creat mărci de succes pe piața locală. O mare parte dintre acești producători au fost asistaţi de proiectul USAID CEED II şi în consolidarea mărcilor proprii, dezvoltarea abilităților de design a colecțiilor și a capacităților de marketing. În prezent, proiectul „Din Inimă. Branduri de Moldova” este o platformă pentru promovarea a peste 70 de mărci autohtone.

Informații detaliate despre evenimentul de la Geneva pot fi accesate aici: http://www.wipo.int/meetings/en/2016/ip_development_conference.html